Před pár hodinami vypukla první vlna reklamní kampaně Chanelu a prostřednictvím virálních obrázků a videí na Instagramu a Facebooku se ta zpráva šíří jako lavina:
Letos v září uvede Chanel novou verzi svého ikonického parfému: N° 5
"Pětka", květinově aldehydový parfém, který vytvořil Ernest Beaux, slaví letos 95. výročí svého vzniku. Nejvěhlasnější vůně Chanelu a jedna z nejprodávanějších vůní na světě prošla za ty desítky let mnoha reformulacemi, voní jinak než před dvaceti nebo čtyřiceti let, ale stále je to elegantní květinová kreace s mýdlovými aldehydy, jasmínem, růží, vanilkou… a se svým příběhem (třeba tím o výroku Marilyn Monroe) :-)
Podle zatím kusých zpráv by tento parfém měl být přírůstkem do portfolia značky, čili neměl by nahradit stávající verzi Pětky. Vedle sebe by tak měly být vůně N° 5, N° 5 Eau Première (2014) a nově tedy N° 5 verze 2016, nejspíše také s nějakým přívlastkem. Co mi to jenom připomíná…. ?? Samozřejmě, paralela s "kouzlením" se Shalimarem je očividná. A je to pochopitelné. O rodinné stříbro je třeba se pečlivě starat. :-)
Zajímavé bude, jestli pod parfémem najdeme už podpis Oliviera Polge, vzhledem k tomu, že jeho otec Jacques Polge mu předal pomyslné žezlo parfuméra u Chanelu před téměř třemi roky.
(obrázky: Chanel)
Taký výborný web a "taková kaňka" :) – môže sa de facto zdať, že sa vôňa volá CHANEL No.5, ale de iure sa správne volá No.5 .
Jasně, přece "Pětka"! :-) V textu nebylo už potřeba opakovat, že jde o Chanel, v nadpisu pak své místo má. Díky a zdravím.